hoppá

2015.03.28. 12:48

És lám! ÁP azért képes még meglepetést okozni! Mert bár hatodikán a sors furcsa fintoraként, a saját szülinapomon, a máséra voltam hivatalos, még sütit is sütöttem, szavam se volt. De másnap volt nagy meglepi, mert nekem is szerveztek szülinapi ünneplést, családosat. Itt se voltunk kevesen. Jól esett, köszönöm. Hozzáteszem, ÁP nagyon rosszul hazudik. Ugyanis sejtettem én, hogy a sok mellébeszélés takargat valamit. Még mindig jók a női megérzéseim. "Oscarosan" szólva: "tudtam, de nem sejtettem". 

A bejegyzés trackback címe:

https://jisz.blog.hu/api/trackback/id/tr377312298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása